* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
|
Finał konkursu Sukces Pisany Szminką - Bizneswoman 20082009-11-26 11:46:14Katarzyna Bryczkowska – Kiraga, założycielka i właścicielka Centrum Projektów Rozwojowo – Edukacyjnych IQ145, Finalistką konkursu Sukces Pisany Szminką – Bizneswoman Roku 2008! |
|
Poprawność danych Abonenta domeny2010-01-08 14:32:27Tematyka bezpieczeństwa jest często bagatelizowana. Nie inaczej jest w przypadku posiadanych usług wirtualnych, takich jak domena internetowa. Tymczasem niedopatrzenia na tym polu mogą sprawić, że środki zainwestowane w zakup i późniejszą promocję firmowego serwisu WWW zostaną zaprzepaszczone. O czym należy zatem pamiętać? |
|
Walka z „praniem pieniędzy” po nowemu – czyli o problemach implementacji nowych rozwiązań w praktyce2010-02-15 11:29:56Zapraszamy do udziału w warsztatach, 16 marca 2010 roku, Warszawa |
|
Zarządzanie czasem w rodzinie2010-03-26 15:20:51Jak zarządzać swoim czasem i z powodzeniem działać, kiedy wychowuje się dzieci? |
Szkolenia Zawodowe prawo zamówień publicznych Ustroń, Podkarpackie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.